četrtek, 05. december 2013

Sanjske prijateljice








Daruma, moja sanjska prijateljica. Ker je vedno na voljo ... narišem si jo, ko potrebujem tolažbo. Ko ugotovim, da mi nekaj manjka. Tako kot si narišem juho, če sem lačna. Ne, to je hec, ampak Daruma je tu in prisluhne. 
Zamislim si željo, narišem oko in položim Darumo na polico ali nalepim na steno zraven postelje. Ne čakam, da se zgodi čudež. Če sem v stiski, se pogovorim z njo, in ona me opomni na željo. Tako ne izgubim smeri. In upanja z njo...



* Daruma je v japonski tradiciji lutka želja. Ponazarjala naj bi Bodhidharmo, ustanovitelja Zen budizma. Kakor talisman, ki ga nosiš s seboj, Daruma predstavlja osredotočanje na osebno željo. Je vzpodbuda in darilo bližnjemu. 

Ko dobiš v dar Darumo, se osredotoči na osebni cilj ali gorečo željo ter figurici nariši oko. Drugo prazno oko te ves čas na vidnem mestu opozarja in vodi k izpolnitvi tvoje želje. Ko pa je želja izpolnjena, nariši Darumi še drugo zenico. Daruma krasi in simbolizira tvoj uspeh.








Darumo lahko podariš prijatelju ali bližnjim. Vsak trenutek je primeren za željo in usmerjanje k novim zamislim, še posebej pa prazniki in rojstni dnevi. Kje in kako me najdete z Darumami: na emajlu ali pa na božičnem Artishu, v soboto 21.12. in nedeljo 22.12. v Lp-ju. 





1 komentar:

  1. Wow, te tradicije ne poznam, sliši pa se .... ne vem, prekrasno. Slikovni material je itak super, ful bi bila vesela, če bi dobila darumo (a ni hecno, da se po slovensko sliši kot dar uma?);) In začetni zapis mi je prav tako zelo všeč. Mimogrede, ko sem hotela diplomirat, sem se narisala (bolj anime-style kot kaj drugega), kako z diplomantskim pokrivalom stojim na podstavku, ki je diploma. In sem v rekordnem času diplomirala;) (idejo sem najbrž dobila pri nepozabnem Bojanu)

    OdgovoriIzbriši