petek, 21. december 2012

Za otroke.


                                                                   



.....

Danes sem ob dveh kavicah, pol toasta in zelo prijetni družbi narisala nekaj akvarelov. Kot vidite, so mi pozirale Baragine pletenine, ki sem jih letos popolnoma posvojila. Ne, da me kašmir, viskoza ali dobra stara volnica do sedaj niso zanimali, samo nekako nisem bila dovolj dama, možno.

torej.

Akvarele sem narisala z namenom, da se v soboto dobro prodajo na Umetniškem sejmu Tabor, kajti dobrodelni Coworking se je odločil, a bo ves denar, zaslužen z danšnjimi izdelki, namenjen skladu Botrstvo (Val 202). Želimo, da bi bili prazniki lepi za vse! Zato v soboto poišči na Taboru Coworking stojnico in izberi nekaj zase, ki bo hkrati dragoceno tudi za otroka v stiski. Dodana vrednost ali dobra karma, ni bistveno, pridi.






Ni komentarjev:

Objavite komentar