petek, 29. junij 2012

Petršilčki comeback

Jutri na Artishu, bodo poleg mojih ilustracij, ponovno zaživeli petršilčki, ki sem jih prvič izdelala že davno...pa se mi potem več ni dalo. Prjatlce so me prepričale, da so tok krasni, da naj se potrudim in jih obudim nazaj v obtok in priznam, ko sem dobila spet grif, je postalo kar zabavno. Predvsem pa se mi zdijo nadvse fotogenični. Torej vsi tisti, ki vas jutrišnji vročinski val ne bo dotolkel, welcome na Gornjem trgu, morda je zadnjič, da sem zalila petršilčke! 





9 komentarjev:

  1. kok so dobri. Jst bi enga sivega al pa črnega za na "suknjič" XD

    drugače pa res lep blog. sledim in občudujem že dolgo časa.


    www.podezju.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. jao mnogo su lepe! kao neki maleni girly matisse za poneti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da bi šla koleraba super k mojem petršiljčku. Nadvse zanimivo mi je bilo, ko sem ga davno takrat nosila kar veliko, pa ga v toplejših mesecih nihče ni porajtal, pozimi pa vsi in hvalili moje ''jelenovo rogovje'' :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krani so tile tvoji zelenjavčki! Škoda, ker mene je pa vročina prav zares dobesedno dotolkla, že v petek. Tako sem se na današnjo soboto hladila v avstrijskih gozdovih.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala, tenkju, svima .. in že sem izbrskala črn semiš, definitivno naredim en set umirjenih barv, za resne punce in drzne fante! krasna ideja klemen!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. super, ideje počekiraj moj blog, sem te dala gor:)

    lp Teja

    http://soulfishingblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši