sreda, 16. maj 2012

Tesnoba






vsak bi lahko napisal svojo knjigo vaj iz tesnobe.
če bi si upal občutiti od kod prihaja. če bi ji zmogel pogledati v oči.













moja knjižica postaja knjiga. in ponosna sem na njo.
zahvaljujoč vsem dobrim idejam in prijateljem.



med drugim tudi tole.




5 komentarjev:

  1. ful lepa objava.
    in hvala za ted link.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meta, prav, da si ponosna! Čudovita naslovnica! Zate izkušnja in verjetno spodbuda... Keep going!
    Hvala za link tud'z moje strani!

    OdgovoriIzbriši
  3. + še tale
    http://www.ted.com/talks/brene_brown_on_vulnerability.html

    OdgovoriIzbriši
  4. in, če bi imel založnika;)

    Meta, vsakič se zaljubim na novo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za povezavo! Njen video o ranljivosti sem že videla, tega pa še ne.
    Me pa tvoje ilustracije vedno navdahnejo, da še sam kaj spackam :)

    OdgovoriIzbriši