petek, 27. maj 2011

dragi urbani vitezi!

Posvečam vam eno zelo lepo trubadursko pesem. Naj sonce in pomlad v vas prebudita pogum in strast in moč za življenje !






Ko se podaljša majski dan,


je lep glas ptičev iz daljave.


In ko sem daleč, me navda


spomin ljubezni iz daljave.


In grem, v ris želja zaklet,


in bolj kot pesem ali cvet,

me potolaži zimski mraz.




Užitek mi ne bo nikoli,


če ne spoznam ljubezni iz daljave,


saj ni noben občutek bolj dognan


in vzvišen, blizu ali sred daljave.


Resnična je, da bi prehodil svet


in bi zavoljo nje bil ujet


med Saraceni na neskončni čas!...





Vesel in strt odšel od nje bom stran,


ko bom uzrl ljubezen iz daljave,


ne vem pa, če bo kdaj prišel ta dan,


saj so med nama tolike daljave


in toliki koraki in ves svet,


jaz pa ne morem čez ta širni led ...


Naj bo tako, kot hoče Božji glas!





In ko nagovorim, predan


ljubezni do Boga, ljubezen iz daljave,

za vekomaj ob njeno stran


bom legel, ki sem iz daljave.


In bo dvogovor tekel kakor med.


Ljubimec daljni, blizu spet in spet,


bom z njenih ustnic pil besedno slast.




Prav pravijo, da sem željan


in lakomen ljubezni iz daljave.


Noben užitek ni tako močan,


kot je občutenje ljubezni iz daljave.


A cilj želja mi je odvzet,


tako je hotel boter, da zaklet


jo ljubim, ne da bi bil ljubljen tudi jaz!


A cilj želja mi je odvzet!

Tako je hotel boter, ki naj bo preklet,


da ljubim, ne da bi bil ljubljen tudi jaz!









pesem iz knjige Ljubezen iz daljave, provansalska trubadurska lirika
prevedel Boris A. Novak

i like

i like


ps: imam jaz nova očala, al je mesto polno potonik in vrtnic?

Ni komentarjev:

Objavite komentar