četrtek, 10. marec 2011

Fashion week

New York, London, Paris.

Ljubljana! Seveda, saj se svetovni modni trendi nekako vedno pregrizejo tudi do sem. Sicer počasi in morda v drugačnem kontekstu, ampak treba je imeti smisel za detajl. Jaz zapopadem vse, kar je drugačnega, novega. Pisano je nova črna! Več je več! Fake is out, fur is in. The long is the new short! Dah!

A pista je tu tako ozka, ovinkasta in navkreber, publika pa medla, (f)rigidna in brez smisla za humor. Ampak jaz dam nekaj nase, ne samo vase. Pa poglejmo na ulico Ljubljanskega fashion weeka SS2011:



.

Oftalmolog:
Optometrist:

.
.
.
Paradontolog:



Dermatolog:




Pri kozmetičarki:


na tržnico:




za na Rožnik:





imeti svoj stejtment ni vedno lahko...

3 komentarji:

  1. čudovito! sobota mi je blizu in potrebujem nov trenč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. honey, bojim se, da v petah visokih ne bi prilezla niti do Čada, razen v bemzlu, obenem pa mi ni jasno, zakaj bi človek hodil in h kozmetičarki in k dermatologu oziroma, politično korektno, h kozmetičarki/kozmetičarju in k dermatologinji/dermatologu. moje ogrce mi stiskajo meni ljube ženske, pa čeprav pretekle in bivše. peace&love,

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubim četrtke...ravno prav oddaljeni petku popoldan!

    OdgovoriIzbriši