nedelja, 30. januar 2011

Mala enciklopedija igre vlog

..

IZBERI SVOJO ŽIVAL:





.
.



..
.





..

.
.

.



.

.





...

.
.






.




.
.






...


.



.

.

.






.

.


.





.



..

.

.

.


.
.

.

.
.







.


.

.

.
.










.

.





.

.

20 komentarjev:

  1. I love the crocodile...
    very good, your drawings...very special.
    :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. these are wonderful!!! so charming!! your animals are all so cute c:

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, čist res. Kako živo! in duhovito.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow.Kakšen talent.Kako očitno in odčitno! Ljubim.

    OdgovoriIzbriši
  5. joj Medi bravo! sej sploh ne vem ker mi je bl ušeč! Ma boli me patak, usi so najboljšejši!

    OdgovoriIzbriši
  6. odčitno? svčk, poveja kateva živav...ti si upaš po službeni dovžnosti!!

    OdgovoriIzbriši
  7. KK, a mislš ker ti je bolj pod kožo pisan? sej veš priznanje je pol poti do uspeha...a vidš mam novo rubriko: terapevtski kotiček
    :DDD

    OdgovoriIzbriši
  8. Jest sm mešanca med slonom pa pajkom, učasih sm pa tut mal krhka... Objemi me že, no! Čeprov ponavad se pa delam, da me itak boli patak. Aja, tale zgleda spada že u ta novo vubvikco... :p

    OdgovoriIzbriši
  9. Kolebam med ptičko(kraljičko) in veveričko. Priznam.
    Ful luštno! Glasba je pa (mislim zame) grozna.
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. haaa, bravo! nisi edina, ampak ker imam blog predvsem zase in svoj užitek, sem se odločila, glede na to, da se ga da po želji utišat, da ohranim muziko. Kakšna je pa tebi všeč, Doris?

    OdgovoriIzbriši
  11. Pingvin v mojih nedepra trenutkih (tkz. prebliski), ptiček kraljiček (nonstop, nonstop), krikodil (ko me zajame želja po večnosti in me objame minljivost...saj veš, dinozavri...)
    Morda bi kdo (sam probaj) rekel kakšno o pajku ....

    OdgovoriIzbriši
  12. Ah Meti,spet žebljico na glavico. . . .
    genibjutijalno

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaz sem cel živavski vrt, odvisno od službene dolžnosti in trenutka.Včasih sem tudi-kuna!-neodvisna in vse-bom-sama-ker-sem-močna ;) Muzika zelo všečna!

    OdgovoriIzbriši
  14. oh meta these are great, i wish i understood their thoughts looks supefunny xxx

    OdgovoriIzbriši
  15. well it's about psychological roles people play translated into animal characters
    pick one, it's a game

    OdgovoriIzbriši
  16. Zdej so mi pa zvočnike odklopili, oz. mi jih še niso na novo priklopili. Za muziko ne morem kar tako reči, katera mi je všeč. Ko jo slišim, vem.
    :-)

    OdgovoriIzbriši