petek, 31. december 2010

Moments i kept

.






Naj razmislim, kaj me je to leto še posebej navdušilo:



knjiga leta: How to avoid falling in love with a Jerk (Dr Van Epp, čist resno mislim)

odkritje leta: treking je lahko tudi užitek (Mali Lošinj veliki grad)

destinacija leta: Bologna (but of course)

koncert leta: Dva (v živo še boljša kot na plati)

plošča leta: Matthew Herbert (ONE trilogy, my invincible nr.ONE ♥)

razstava leta: William Kentridge (Albertina Dunaj krejzi shit )

film leta: Jean-Michel Basquiat: The Radiant Child (pogrešam art z jajci in jazz)

arhitektura leta: Kolumba museum (Köln, ko ti zastane dih)

ilustrator leta: Kitty Crowther & Serge Bloch

blog leta: Keri Smith

poet leta: Kobrowsky (men je to smešn)

prijatelj/ica leta: Rožnik

?!:( leta: Mark Linkous (čist prezgodi mare ...)

spoznanje leta: The only constant is change


Ker sem med drugim spoznala tudi, da kadar nimaš kaj lepega za povedat, je bolje, ne povedati nič. Zato ne bom naštela, kaj me ni navdušilo, in bom ostala samo pri stvareh, ki so me. Sem pa hvaležna za oboje in vem, da eno brez drugega ne gre.




3 komentarji:

  1. your blog is so beautiful and inspirational!! i love it :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro novo jutro!
    Odličen koledar si sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. božanska mi je tvoja estetika! ;)

    OdgovoriIzbriši