petek, 24. december 2010

merry XXL darlingz

.

.
.
.
.
.
potica is her naaaame uiiii
.
.
.

.
.
ps: mene je Božičk letos že obdaroval. In to danes. Prinesel mi je 4 x 4 cm oglasnega prostora v Dnevnikovem Objektivu, na strani 25, tralala
.
.
.
.

8 komentarjev:

  1. Ha! Še dobro, da nisem tudi jaz narisala potice, kot sem sprva nameravala (resno!), drugače bi ljudje mislili (ker sva edini slo-predstavnici do zdaj), da tukaj živimo samo od potic. :)

    Naj bo 2011 skrivnostno zavito in omamno dišeče, kot tale potica!

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo darilo Božičkovo. Tako kot so lepe tvoje sličice!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. čaki, čaki pravo darilo še pride!!! drug teden, i promise. (sam da pogledam, kako to že funkcionira, neki žrebajo pa to)

    OdgovoriIzbriši
  4. http://dnevnik.si/foto/1042412492
    od pradi

    OdgovoriIzbriši
  5. draga pradi,
    ker si bla letos tko zelo pridna in nisi nič jezikala in nagajala in si skoz ubogala (ne pa tko kot tvoja mamica), ti bom prinesla pod smrekurino eno mi mi mi mi mini derivce.
    how how hrrrrr

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala meti
    sej veš kakšne so mamice
    jaz ji nič ne zamerim in jo imam vseeno zelo rada tako kot tebe
    mlajsk
    kdaj prideš?

    OdgovoriIzbriši
  7. MetaDraga! V moje srcu si edina in mi ni prav nič mar za ostale kokrkuharje. Kaj in kako kuhajo vem (...da ne bom preindiskretna, enim manjka kar neki, eni znajo plonkat)....
    tvoje me zadovolji že na ekranu!:)

    OdgovoriIzbriši