sobota, 16. oktober 2010

Milton za navdih, Glaser za zamisel

.

Milton Glaser. Guru, h kateremu molim, učitelj, mislec in filozof, v čigar prepričanja verjamem. Človek toplega srca in prijaznega, razmišljujočega pogleda, ter nenazadnje dizajner, ki me poleg vsega naštetega, navdihuje s svojimi deli. Pravi moški...
Nekaj dni nazaj sem bila nemirna, kot bi v meni prhutal podivjan ptič...in mi dal misliti. Ugotovila sem, da je zame ustvarjanje način, kako umiriti in prisluhniti podivjanemu ptiču. Ne gre le za navdih. Ustvarjanje je napor, kako razumeti ta nemir, kultivirati in ga spremeniti v idejo. Potreba po večnem iskanju novih odgovorov na ta način, je zame ustvarjalnost. Verjetno, se mi je vse to porodilo ob vsakodnevnem pogledu na Glaserjev plakat nad skrinjo, ki tako lepo ponazarja proces ustvarjanja. Tako nežno in milo počivajo njeni ptiči v frizuri...

Moja ljuba Redkvica, me je spomnila na njegovih deset zapovedi in mislim, da jih moram deliti. Tukaj lahko prebereš celotno vsebino.
.
1 YOU CAN ONLY WORK FOR PEOPLE THAT YOU LIKE.

2 IF YOU HAVE A CHOICE NEVER HAVE A JOB.

3 SOME PEOPLE ARE TOXIC AVOID THEM.

4 PROFESSIONALISM IS NOT ENOUGH or THE GOOD IS THE ENEMY OF THE GREAT.

5 LESS IS NOT NECESSARILY MORE.

6 STYLE IS NOT TO BE TRUSTED.

7 HOW YOU LIVE CHANGES YOUR BRAIN.

8 DOUBT IS BETTER THAN CERTAINTY.

9 ON AGING.

10 TELL THE TRUTH.

.

Tukaj je intro dokumentarnega filma Miltounu Glaserju - TO INFORM & DELIGHT, a must see.

.

Ni komentarjev:

Objavite komentar