ponedeljek, 21. junij 2010

Pejt se mal solit pita

.
.



slana čebulna pita s poprom in slanino...
(raje pekoča pita kot pogreta župa)
naj ti tekne.

.

3 komentarji:

  1. Tale č'bulca pa gre direktno na moj glass wall.

    Čuj ti Metica a si kdaj razmišljala o prinith na blago...tale bi se podal na eno big, 50is style krilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. kaj je to glass wall, nekaj kar vidijo sosedje in hočjo imet enako? Dej gor in zaračuni, midve se pa zmenva potlej, aha.
    Printala sem že na blago, imam še, so t.shirti, bom dala na gor, ne vem kaj mi je, da sem tok skromna!?

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh, sosedi so sami kontinentalci, ki se ves dan pražijo na Punti in nič ne gledajo skozi/na druga okna.
    Dol padajo moje sodelavske bejbe in jez se važim. Seveda vsakikrat omenim;) tvojo malenkost;D
    Skromnost je brezvezna čednost!

    OdgovoriIzbriši