torek, 02. februar 2010

i wonder what was i thinking then...?!

5 komentarjev:

  1. cause i really don't have a clue, any suggestions?! it would actually make a nice story, telenovela complicada

    OdgovoriIzbriši
  2. to so pač te, večini smrtnikom nedoumljive, poteze v procesu ustvarjanja. tko kot recimo, sem ravno včeraj lukatu razlagala, si se pri meni pojavila s svojimi čopiči in namenom narisati drevo na steno. nekaj ur kasneje sem ostala doma sama s številnimi papirji porisanimi s packami različnih barv. in nekaj praznimi steklenicami, ampak to je že druga zgodba ;-) baje je šlo za preizkušanje barvnih kombinacij...

    to tko more bit. in pika.

    OdgovoriIzbriši
  3. hošč rečt, da si jih spravla, packe?

    ps..proces ustvarjanja:drawing is thinking

    zato vrjamem da vsak zna risat, ampak hotla sm slišat zgodbe, vaše, tvojo, k bi jo podpisal pod telim norim družinskim deblom, mi gre na smeh vsakič k pogledam,
    kakšn family affair bi to loh bil!??

    OdgovoriIzbriši
  4. to je napoved, kakšne otroke bojo imele deklice v zgornji vrsti. prvi si napovedala fantka, drugi in zadnji punčko, za otroka tretje pa moram priznati, da mi ni čisto jasno, kam bi ga uvrstila v naši zahodnjaški razdelitvi spolov :D

    p.s. hud komad! (Wild Love)

    OdgovoriIzbriši