ponedeljek, 30. november 2009

Z žlico po Sloveniji

Skoraj bi pozabila, da sem pred več kot enim letom oblikovala serijo dveh znamk, OPD (ovitek prvega dne za tiste, ki tega slučajno ne veste) in žig, če me ni bi spomnil zvesti filatelist in moj prijatelj Gurman! Na znamki so jedi iz Zasavja, ki jih nisem še nikoli pokusila in nisem prepričana, da jih kdaj bom, čeprav me gospodje iz Pošte vabijo na žur v Zasavski muzej Trbovlje v Trbovljah!!! Trenutno imam na mizi česen in do jutri se ne oddvojim od njega, je moj najboljši prijatelj ta hip in zelo kmalu bo znano zakaj. Nobenega zadaha.
ps: foto Tomo Jeseničnik

3 komentarji:

  1. uh, zasavska klobasa. jaz sem je pojedla le en košček in se mi je še ves naslednji dan pahalo. sicer je zelo dobra ampak je feedback ogaben. raje ostani samo pri česnu ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. i don't wanna know!!! :D
    Kaj pa knapovsko sonce in grenadirmarš? Jedla? To so namreč tipične rudarske jedi in mislim, da jih ne bomo na naših rozastih krožničkih v LJ nikol vidle hehe!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Klobase tud jst ne maram, funšterc (knapovsko sonce ali en gromozanski šmorn) je pa dober in paše ob kakšni kisli solati. Grenadirmarš - aaaah, moje otroštvo.
    Zasavje pa tud ni tko grozno, no. Zagorje je lepše od Trbovelj, kajpada. :))))

    OdgovoriIzbriši