nedelja, 01. november 2009

soon


I am working on this book, right and i am quite tired and all. And my hair is a mess and i'm a mess too, right, but soon, very very soon this beautiful creature will rise. And i will go to a hairdresser! And all!

ahhh, ne da se mi pisat v angleščini, že drugič sem polila tipkovnico z vodo. Mah, nej se ve, da delam z akvareli.

: )

4 komentarji:

  1. actually, i decided to drop in Budapest instead of hairdresser. Budimfeštaaaaaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. tvoje stvaritve me vsakič očarajo...

    OdgovoriIzbriši
  3. ne pisat v angleščini.. pretežko za moj možgan... vsaj tako pozno...za tiste ki vstajamo ob 6h...lahko pa gleda lepe slikce... pomaga...

    OdgovoriIzbriši
  4. ha, ha, Meta!
    res je, da škratje ki živijo v tvoji tipkovnici, bolje delajo če jim DOKAŽEŠ, da delaš z akvareli.
    Gotovo bolje, kot če bi jim samo od daleč vpila.."Škratki,
    jaz pa delam z AKVARELI!!!"

    OdgovoriIzbriši