petek, 13. november 2009

PLEASE, DO JUDGE THE BOOK BY IT'S COVER:

Zoom in, zoom out, check it and say something nice, please. I don't have a clue right now.
I will post some more content, but i'm not sure if i will be able to show all of 25 illustrations, so you might want to buy a copy of a book and start reading poetry.

6 komentarjev:

  1. čaki, čaki...
    jaz sem glih kar oddala svoj komentar!
    kaj je zdaj to?

    OdgovoriIzbriši
  2. ok. Očitno je odplavala z vetrom.

    Sem ti želela namigniti, da lahko en izvod podariš v velikem srečolovu?
    Jaz se bom potem prijavila pod dvanajstimi različnimi imeni (Lepa Mili ipd

    OdgovoriIzbriši
  3. Močno podpiram predlog polonep.
    Prelepe ilustracije!
    Brala sem Alenkino Blagor ženskam in bila nadvse navdušena nad njenimi bogatimi, sočnimi opisi, izbiro besed...
    Ne dvomim, da je ta knjiga - po platnicah sodeč - krasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. uau...meta, super si

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovita cover :)

    lp,
    ana

    OdgovoriIzbriši
  6. it is sooo beautiful! I hope one day I will hold it in my hands...I really miss u darling. we have to do something about it ;-)

    OdgovoriIzbriši