ponedeljek, 10. avgust 2009

4 nova Krilca - lepe stvari v vašem imenu!







Prišla so štiri nova Krilca, darila, ki spreminjajo svet na bolje: Navihane potovalke, Pojoči travnik, Leteče amazonke in Tihi prijatelj. Zdaj imamo že štirinajst različnih možnosti, da trojno osrečujemo; obdarovanca, pomoči potrebnih ljudi ali živalic, ter, da zamnjšamo nepotrebno onesnaževanje okolja. Z njimi ne ne opravimo še enega nakupa, temveč naredimo dobro delo..so lepa in koristna, čepav jih ne moremo prijeti. Poglejte si jih na http://www.krilca.si/

5 komentarjev:

  1. Krasno, krasno! Navdušena sem nad Krilci in ne bi si mogla zamisliti lepših in bolj prisrčnih risbic na njih, kot so tvoje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Želve so ... čisto preprosto ... krasne.

    Pred kratkim sem prečekirala trgovino SISI v Lj, a je tisto stensko drevo tudi tvoje delo?

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala hvala, meni so tudi želvice najljubše.
    Ne tisto drevo je nalepka iz stenskih tapet, ki je v Sisi naprodaj; jaz sem zaenkrat eno naslikala na steno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uhhh, pa smo tako pametovale, da bomo nekaj takega naslikale v hodnik moje nesetre (Odkar je v novem stanovnju to govori...cca 6 let). Či bi stegnile jezike bi jo danes imela gladko nalepljeno na steni. Zdaj jo pokličem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene je pa tist košček sestavljanke čist obsedel ...

    OdgovoriIzbriši