sreda, 03. junij 2009

Zelenjad!

Odločila sem se, da bo sreda dan za hrano, recepte, kuhanje, kulinarične nauke in eno čudovito ilustracijo. V skladu z vremenom in razpoloženjem, seveda! Danes je pa sreda, vreme je čist ok, razpoloženje kr uredu, in postaja vse boljše ob pogledu in misli na mlado, svežo in čisto pravo zelenjavico. Da ne boste mislili, da sem jaz nekakšen kuharski virtuoz ali kulinarična umetnica, ne! Znam risati in te reči, za vsebinsko zasnovo sredinih kuharij pa poskrbi moj prijatelj Gurman, ki ima prav vse v zvezi s kulinariko v malem prstu.

4 komentarji:

  1. Prekrasne risbice na Krilcih že dolgo občudujem, zdaj pa sem na Poloninem blogu izvedela še, kdo je avtorica teh umetnij. Krasno, krasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični izdelki. Dobro da sem našla blog, bom lahko večkrat pokukala sem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. živ žav, še dolgo bod' zdrav...
    no a si videla kako so all over famous tvoja Krilca in Tačke

    OdgovoriIzbriši
  4. mhm...s pomočjo tvoje pesniške žilce!!

    OdgovoriIzbriši