ponedeljek, 08. junij 2009

Poletje v Cicibanu 2. del

Bolj, ko gledam to ilustracijo, bolj sem prepričana, da za počitnice ne bom šla na Blatno jezero, kamor so me na jadranje povabili moji sicer ljubi madžarski prjatli. Ne, ne it. Sej ne bom. Tam nimajo sardelc...ooo, majo pa langoše! Sam so mastni, kot hudič, poješ enega, maš zadost za cel teden! Sam res! Pa na Balatonu sem enkrat že bila in sicer poleti, takoj za enim hrvaškim morjem. In veš kaj, sploh se nisem kopala, niti enkrat! Do gležnjev sem še prišla v vodo, pol se mi je pa ustavl, uffff, kok je motna voda...in nisem šla. Sej je blo fajn, Julijini starši imajo tako čudovito vilo direkt na obali, z vrtnimi svetilkami na solarno energijo in gugalniki pa to. Nobel...sam, letos ne bom šla na morje na blatno jezero...

(Ob morju, Miroslav Košuta) Ciciban junij 2009

2 komentarja:

  1. V tele oblačke bi zarila nos in lica in se pocrkljaja v dišavah sivke in soli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Niso zastonj poimenovali madžarske mlake Blatno jezero, hehe.

    OdgovoriIzbriši