sreda, 10. junij 2009

Od prjatlce k te zmer nasmeji do solz in vlije upanje pita

Tole objavo posvečam Poloni aka Frišno novo jutro in njenim vedno dobronamernim priporočilom, nasvetom in seveda optimističnim sklepom. Draga Polona, ogledala sem si film Waitress, Natakarca. Obupen film! Amapk, ko sem si na koncu filma med brisanjem solz iskrenega samopomilovanja in solzami krohota nad prelivanjem solz zaradi butaste romantične komedije, priznala, da je poanta pravzaprav naravnost genialna, mi je odleglo. Nesrečna natakarca je namreč vsa svoja čustva, tako pozitivna kot negativna izrazila v peki pit, ki so bile seveda najboljše daleč naokoli na ameriškem jugu. Da sploh ne omenim Nočem Earlovega otroka pite; cimetovo testo in grenka črna čokolada, brez sladkorja...Če se oddaljim zdaj od žanra, igre in filma nasploh, fajn je, da sem dobila navdih, da sedaj jaz izrazim svoje občutke na kakšen podobno briljanten način, ki mi bo prinesel nagrado v obliki 25,000$, slavo in zmago nad obupom, blažen mir in blagostanje. Ne, ne bom tega počela z ilustracijo dragi moji, saj sem vendar profesionalka! Mi je pa na misel prišel čudovit seznam stvari za uspešno življenje! Vidim, da počnejo to zdaj vsi, na primer Stefan Sagmeister in celo Milton Glaser. Noro, morm probat! Ne vem sicer do katerega števila bom prišla (pismu, Milton je star 80 let, pa je sklenil nauke v 10 točkah), obljubljam pa slikovno gradivo. Sicer bo potrebno malo časa, za razmislek je urejeno. Sedaj pa pita, češnje na tržišču so nebeške! Hvala Gurman! Hvala Polona!

2 komentarja:

  1. OOOOO!!!
    AAAAAAAAAA!
    Šmrc! Smrkelj! ŠMrc!

    GAAAAnjena!

    OdgovoriIzbriši
  2. veš, kok sm se potrudila...čeprav, ne, sploh se nisem...ampak tiste vrtnice na vaši verandi zgleda navdihujejo ; )

    OdgovoriIzbriši