ponedeljek, 11. maj 2009

4 komentarji:

  1. Ja, ok, vse moram pokomentirat (jutri ne grem v službo in sem vsa navihana:-)) Tele muce so ... prave. Take, tapetniške muce. Spominjajo me na mojo staro mamo, ki je sama z valjčkom dekorila svoje stene in seveda imea morje muc.

    OdgovoriIzbriši
  2. kdaj prideš pradi narisat?

    OdgovoriIzbriši
  3. Po Poloninih navodilih (in jaz Polono zelo rada ubogam) sem prišla gledat ilustracije neke wrabčice. Niti sanjalo se mi ni kako bom komentirala tvoje ilustracije, ker so vse lepe in tako zelo prijazne, pisane. Ko sem prišla do mačke, sem vedela, da je moje mesto za komentar tukaj. Ljubim mačke. Rada imam "krilca". In strašno všeč so mi tvoje risbe.

    OdgovoriIzbriši
  4. tako živalice kot krilca prihajajo s poletnimi sapicami tako na police kot tudi v tale moj metamundus!!!

    OdgovoriIzbriši